SE*SannLycke's Zira By Kody

Nu har vi utökat vår familj med en ny prinsessa! Hon heter SE*SannLycke's Zira By Kody men vi kommer för enkelhetens skull bara kalla henne Zira. Här är några bilder på underverket <3
 
 
Hon är så fin och go! Jag tycker det är så spännande med maskade katter, eftersom färgen och kroppen behöver många år på sig för att "bli klara". Det ska bli jättespännande att se hur hon utvecklas! Idag är hon strax över 12 veckor bara, så vi kommer få njuta av henne länge <3
 
Elisabeth Möller
2014-08-09 @ 13:14:25

Hej! Det var jag som ringde till dig för ungefär 1 månad sen. Nu börjar det närma sig med kattungar, spännande.
Vilken fin kisse ni har fått hem, väldig söt o vacker. Hoppas vi hörs ang kattunge. Med vänlig hälsning, Elisabeth.

Svar: Hej Elisabeth! Vad kul att du hittade till denna bloggen :) Ja nu räknar vi ner dagarna, och vi tycker de passerar alldeles för långsamt. Vi håller alla tummarna för att det ska komma en liten tjej som passar dig. Ha en fortsatt härlig sommar så hörs vi snart!
Mvh Sanna
SE*Alicendy's Ragdoll

Elisabeth Möller
2014-08-11 @ 19:11:07

Hej. Tack för ditt trevliga svar, här går man i väntans tider. Skall bli jätteroligt att få se bilder på det små. Håller tummar att allt går bra. Vi kanske ses på utställningen, antagligen blir det lördag för min del.
Med vänlig hälsning, Elisabeth.

Svar: Tack själv! Alltid kul att veta att det är någon som läser det som skrivs här. Det kommer sannolikt bli lördag för min del med, så då ses vi förhoppningsvis där :) /S
SE*Alicendy's Ragdoll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0